Monday, August 27, 2012

91.6.6


به مناسبت رخداد میمون و مبارک امروز، افسرده ام ... از صبح که بیدار شدم، اینجوری شدم. هوا هم گرفته و ابریه و گرم! چیزی نیست که من باهاش خوشحال بشم.
کفتر کاکل به سر وای وای ... این خبر از من ببر آی آی
بگو به یارم که دوستش دارم ... بگو برگرده، چشم به راشم من، خاطرخواشم من
من برات هرچی میگفتم همه از دل بود ....
او مای گاد، سو فان، یکم خوشحالتر شدم. واقعا تاثیر موسیقی روی روح بشر ... نمیدونم چیه، فقط خیلیه! حتی شکر خاله هم که فقط 3 ماهشه با شنیدن صدای آهنگ خرسش آروم میشه و با صدای شب بخیر کوچولو. منم قراره اگر خواستم نینی گولو دار بشم، شبا خودم با صدای شب بخیر کوچولو بخوابم، تا نینیگولو هم بعدها که دنیا اومد، عادت داشته باشه، با همون خوابش ببره. Nice trick, ha?
چرا واقعا؟ این همه روز بود برای اینکه "شبا که غصه داری" پخش کنن، حالا عدل گذاشتن الان؟
کی از سرود بارون قصه برات میسازه؟

No comments:

Post a Comment