Sunday, August 26, 2012

91.6.5


خدا به Movie 1 هم خیر بده که صبح های منو با این آهنگهای قدیمی میسازه!
دیشب با مامان اینا رفتم پارک کوهستان، ب رو با خودم نبردم، باید تنبیه میشد چون دیشبش بی ادب شده بود. واقعا که communication is tricky، والا من همیشه هم حوصله تریک ندارم، ترجیح میدم تنها باشم واسه همینم کل دیروز رو تنها بودم و فقط شب رفتم پیش مامان اینا و شکر خاله.
الان امید داره میخونه، اگه بذاره روزگار .... میخواد ثابت کنه عاشقمه! قشنگم میخونه دستش درست!
یادم رفته بود قرار یوده بیام daily report  بدم در حد چند کلمه ...
دیروز: دوره joey tribbiani-  سس پیتزا کافه شمشیری، قبلا امتحان کرده یودم شبیه سسی که توی کتاب رزا هم هست. باید گوجه هاشو له کنم که معلوم نشه، در کل سس خوبیه من قبولش دارم! بعدم با مامان اینا، خوب بود، خوش گذشت!
ببخشید درس و مشق من این وسط کجاست؟! خیلی جاش خالیه!
بله در کل به نظرم این یک پست بی ارزشه که حتی برای خود من هم ارزش آنچنانی نداره، یعنی با خوندن مجددش زیاد حال نکردم!
این تبلیغهاشون فقط خیلی بیخوده! هر باز یادم میفته که طرف میگفت "به لطف و یاری خدا، داروی ترک قطعی شیشه تولید شدواقعا نمیدونم بگم چه حسی بهم دست میده!
پی اس: آیا کسی نمیخواد به مناسبت واقعه بزرگ در پیش، به بنده kenwood titanium chef هدیه بده؟
او راستی امروز مامان ب زنگ زد گفت چینی قدیمی رو برام پیدا کرده، امیدوارم مارک haviland باشه، اصل فرانسه!

No comments:

Post a Comment