Friday, August 31, 2012

91.6.10


See there is 2 different topic here.
First let’s talk about Bananas!
من نمیدونم دقیقا از کی اینقدر به موز در شکلهای مختلف علاقمند شدم. این علاقه متعلق به کودکی من نیست. I know! و با توجه به اینکه من در جوانی ام، همانطور که تجربه نشون داده، don’t know sad or not ، طرفدار چیز میزهای لوکسم، و موز مدتهاست که دیگه لوکس نیست، اینم دلیلش نیست!
ار تاپیک دوم به دلیل موارد امنیتی : دی صرفنظر شد! (مربوط به آخرین پست وبلاگ آقای کلوزر اینا) سانسور و به خصوص خودسانسوری در این مملکت بیداد میکنه! نطقی که قرار بود داشته باشم در جهت خودشناسیم تاثیر بسزایی داشت....
الان که متوجه تاثیر بسزاش شدم، ادامه میدم .... منتها به صورت keyword، Damn it!
No experience, No say, is there any difference? Cant ever say! better or worse?
و بخش آخر ... آیرن شف! من تا حالا نمیدونستم همچین مفهوم فانی هم وجود داشته .... خدایا بنده را به فرانسه، نزد برج ایفل و بوف بورگونیو بفرست! با ب یا بدون ب؟ هر طور خودت صلاح میدونی!
Of course now I am giving it a better shot, please with B and we shall(!?) have a wonderful time!
Thanks 

No comments:

Post a Comment