Friday, January 18, 2013

من خوک شماره چندم؟

 این پست آیدا خیلی جالب بود
والا چون نمیدونستم کریستین لوبوتین چیه یه سرچی زدم، به این نتیجه رسیدم که خدا رو شکر که   پاهای گنده ای دارم. میدونید در بخش کفشها من نگرانی و حسرتی ندارم چون حالا بر فرض هم در مملکت گل و بلبل ارجینالش پیدا میشد، بر فرض هم که ما از این پولا داشیم، چند میشه حالا؟ با دلار 3500 میشه به عبارتی  2450000. الان حساب کردم دیدم خیلی هم زیاد نیست در شرایطی که بنده با درآمد ماهیانه 500 تومان 300 تومان پول کفش دادم ... ای بابا پرت شدیم از موضوع   ... بله خلاصه اگه  داشتیم اصلا از این چیزا اندازه من نیست. خدا روشکر و نمیتونم پام کنم پس کاربردی نداره برام. خدایا خوشحالم. در مورد خوکها باید بیشتر فکر کنم ببینم کدومم ....
پی اس. خداییش نگاه بندازید به این کفشها
به جز جنیفر انیستون واقعا چه هنرمندانی پیدا میشن که میتونن اینا رو بپوشن و راه برن آخه؟نزدیک به 20-25 سانت پاشنه اس فقط! 

No comments:

Post a Comment