Sunday, January 13, 2013

روشهای تربیت کودک!

الان که کله سحری ماکارونیم رو خوردم، به این مسئله فکر میکنم که جای یک دونه از این تیرامیسوهایی که تازگی در مغازه ل یافتم و بسیار خوشمزه تر از تیرامیسوهای خودمه خیلی خالیه! 
آها راستی قصد دارم یک وقتی به زودی در راستای کم کالری سازی شیرینی ها به جای کره کلن پنیر ماسکارپونه بزنم تنگش ببینم چی میشه! میدونم خیلی عجیبه ولی فورشور ارزش یکبار امتحان کردن رو داره. ضمن اینکه متوجه شدم که چرا خلاقیت در من  مرده، دلیلش ترس از خراب شدن چیزها بوده ... مثلا همین میل گرد بافتنی مامانم ...به دلیل بررسی جهت درست کردن میل گرد بافتنی قابل تنظیم بنده مجبور شدم خرابش کنم و با خشونت حفیف مادرم مواجه شدم و البته ایده من رو قبلا یکی پیاده و تجاری کرده بود. آنفورچونتلی مثل سایر چیز میزهایی که برای سوسول بازی خوبن در ایران پیدا نمیشه. البته بنده اصلا کم نیاوردم و رفتم از این 5 میلها خریدم و کلاهم رو که گردالو باید بافته میشد و سایز میل گردش رو پیدا نمیکردم، بافتم. به زودی وقتی کلاهم تموم شد عکسش رو میذارم تا برای همیشه :دی در تاریخ ثبت بشه.
 حالا اگر بخوایم به مسئله خلاقیت برگردیم، این تازه برای الانه که من بزرگ شدم و تازه خودم خونه زندگی هم دارم. میتونید تصور کنید که این ترس از خراب شدن چیزها در کودکی با من چه کرده... کودک خوشگل من اگر روزی پیداش شد من بهش اجازه میدم یک سری چیز میزها رو خراب کنه اشتثناء ش چیه؟ امیدوارم تا اون زمان اونقدر یا پولدار و یا فهمیده شده باشم که بدونم استثناء نداره  و خلاقیت بچه مهم تره
And that's all

No comments:

Post a Comment