Wednesday, September 5, 2012

91.6.15


به سلامتی قرار شده من و ب یا به سبک English ، ب و من بریم کمپ. آقا چنان زحمتی بر من وارد شده که خدا میدونه، مجبور شدم کل آشپزخونه رو بسابم (خدای مهربان اگر لطف کنی و یک عدد بخارشور عالی برای من بفرستی، موجب شادی فراوان من خواهد شد. همان طور که میدانی تمیز کردن استیل گاز و سرامیک کف با بخارشور خیلی راحتتر است، پیشاپیش متشکرم). گاز، لازانیای ظهر، جارو و کف و آخ ... خدارو شکر بقیه خانه به ب واگذار شده است البته به جز سرویس که خودم تمیزش کردم. اصلا علاقه ندارم اگر از سفر برنگشتم، مادر و مادرشوهرم از داشتن یک دختر و عروس کثیف خجالت بکشن ... خوبه الان دیگه نمیکشن!
سس مارینارا برای لازانیا عالیه، خیلی ملایمش میکنه و از خشکی درش میاره، و as you all know، ب چیز خشک دوست نداره!
این فلفل سبزها هم بد ناقلاهایی هستند. 2-3 روز سرانگشتام جیز جیز میکنه، بعد کلی فکر، فهمیدم به خاطر تندی این فسقلهاست!

No comments:

Post a Comment