Tuesday, September 3, 2013

And Here Jam Comes!

سلام 
دستورات زیر امتحان شده و با احترام ارائه میشود
پی اس بنده بسیار از همشون راضی بودم

مربای هلو --- واقعا هلوئه
دستور هم در زیر کپی میشود
7 فنجان هلو پوست گرفته و خرد شده 
2 فنجان شکر که البته به نظرم شیرینیش زیاد بود من دفعه دوم که درست کردم 1.5 فنجان شکر ریختم
1/4 فنجان آبلیمو 
آهان من برای قوامش یک سیب گلاب هم رنده کردم ریختم توش کلا خیلی عالی شده بود
همه موارد رو میذاریم دو ساعت باهم آب بندازن، بعد هم تقریبا نیم ساعت طول میکشه تا قوام بیاد، برای امتحان قوام اومدنشم ریختم پشت نعلبکی وقتی که نریخت فوری خوب بود دیگه 
مراحل کنسرو کردن رو هم مطابق دستوراش، جوشاندن شیشه ها و درها در آب نیم ساعت، شیشه رو خشک میکنیم با دستمال، ، مربای داغ رو میریزیم توی شیشه، درش رو خشک میکنیم و میذاریم روش و سفت میکنیم و میزاریم 10 مین توی آب جوش که روش رو گرفته بعدم در میاریم برعکس میزاریم تا خوب خنک بشه، نتیجه فعلا که عالی بوده 

برای درست کردن اسانس هلو
14 فنجان هلو پوست گرفته و خرد شده
آب یک لیمو تازه گرفته شده 
2 کاپ آب
بعد اینا رو خوب میپزیم  و صاف میکنیم. بعد حدود 7 کاپ کمتر آب هلو میده که خب با دو لیوان شکر و آب یه لیمو دیگه میذاریم حدود نیم ساعت جوش بخوره و بعدم به همون روش قبل کن میکنیم. اینم خیلی خوب شد. لینکشو پیدا نمیکنم :(



No comments:

Post a Comment