Saturday, July 21, 2012

91/5/1

درود و دو صد بدرود ...
همی گلک مسیبده ... خدا جلال همتی رو بیامرزه من در سهمیه خودم دعاگوشم ... با همه آهنگهای جوادی تقدیم کرده به میهن که من عاشقشونم!
عروسی برادرم به سلامتی و شادی و در کمال آرامش و محبت و مهر در روز 27 تیرماه برگزار شد. بهتون اطمینان میدم که بنده با لباس منحصر به فردم که این همه برای دوخته شدنش رفتم و اومدم که ترکیبی از حریر گلدار و ساده، ساتن و پارچه کار دست بود، همراه با آرایشی برازنده و گلهایی به شکل سیر و نیم سیر هماهنگ با رنگ لباسم، کاملا میدرخشیدم. عروسم خوب بود:دی لباس پاتختمیم ولی آنچنان که میخواستم منحصر به فرد از آب درنیومده بود. تورهای دانتر قشنگن و مدلشم خوب بود... خوب بود کلن! خودم پام کار نمیکرد دیگه!
Anyway، همان طور که میدونید، زندگی با آدمهای حساس و خاص کمی سخته، امیدوارم خداوند کمک کنه به من!
بنده به زودی پژوهشی رو در زمینه آشپزی و کلا زمینه های زنانه! زرتشتیان شروع میکنم!
بای!

No comments:

Post a Comment