Saturday, March 10, 2012

Ok، برنامه غذایی امروز

وزن صبح کله سحر 70.9 والا خیلی خوشحال شدم این وزنو دیدم، با توجه یه زمان صرف شام دیشب حدود ساعت 11

صبحانه 1.5 عدد نان تست +پنیر + چای سیز

ناهار حدود 2 pm یک بشقاب سوپ سیزیجات + حدود دو ق پلو و قرمه­سبزی

شام ساعت 5:30 pm قرمه­سبزی و پلو نصف و نصف به اندازه کاسه سوپ­خوری سرویس دالتون (گویا!)، سه عدد بیسکوییت کرمدار ساقه طلایی

بعد شام ساعت 7 تقریبا یک بسته چس فیل! + دو لیوان آب انگور + یخ :دی

خب حالا باید بررسی کنیم ببینیم این وزن ما فردا کجا قرار می­گیره ...

آهان میزان تحرک دو تا نیم ساعت پیاده­روی، یکی صبح حدود 10 و یکیم شب حدود 10.

الان فردا صبح دیروزه! وزن صبح 71.3

دقت کردم متوجه شدم زیاد چیز میز خوردما! مثلا اون بسته چس فیله دیگه زیادی بود!

از صبح تا الان که ساعت 1 هست: 4- 5 عدد اسنک مثلثی، سه عدد بیسکوییت ساقه طلایی کرمدار، 3 عدد خرما، چای سبز

خیلی کار دارم، باید عملگرهای الگوریتم ژنتیک رو برای بیزینس پیدا کنم!

او، نزدیک بود فراموش کنم، قسمت 19 از فصل 5 بیگ بنگ تئوری رو دانلود و مشاهده کردم! بد نبود ... خوب بود. شلدن هیچ کار جالبی نکردکه قابل عرض باشه! so good luck

آها لطفا سری به سایت Bazinga Jim بزنید و در آنجا اوقات مفرحی رو سپری کنید.

Love you all

No comments:

Post a Comment