Friday, March 9, 2012

سلامی چو بوی خوش آشنایی و از این صوبتا

با سلام واحترام

بسیار خوشحال هستم که موفق شدم لینک­های کنار این بلاگ­اسپات رو درست کنم و حالا وبلاگ­های نازنینم رو وقتی به­روز میشن میخونم، بدون نگرانی برای اینکه آدم گلابی آپ کنه و من نفهمم!

و نوشتن، بسیار لازمه که من بنویسم، برای اینکه فراموش نکنم چیز میزا رو ...

متاسفانه این روزها استعداد فراوانی در از فراموش کردن پیدا کردم و تمام چیزهایی که یک زمانی فکر می­کردم، هرگز از خاطرم نمیرند رو دونه دونه به دست فراموشی سپردم.

گاهی فکر میکنم لازمه که یه دونه از این رکوردها همه جا همراهم باشه، وقتی چیزی به ذهنم می­رسه فوری ثبتش کنم تا خدای نکرده افکار جذابم (!) و ایده­های قشنگم فراموش نشن، ایده­اش هم از یه فیلم یا سریالی که دیده­ام اومده، شاید فرندز یادم نیست!

به هر حال لازمه که در حال حاضر یه توضیح کلی بدم، تا بعدا بیام دونه دونه بنویسم!

در حال حاضر در دور باطل بیگ بنگ تئوری گرفتار هستم. بیزینس تله ... برقراره، اگر همت کنم و بشینم این چارتا دونه الگوریتم ژنتیک رو بخونم و استادم مفصل بهم گوشزد کرده که اگر قراره ایران بمونم، این شرکت جای خوبی برای کار کردن هست. خب باید یادم بمونه و استفاده کنم از موقعیت!

ب.. خوبه، کشف دیشبم ب.. جر معدود اسامی یک سیلابی هست! دیشب برای برادرم عزیزم رفتیم بالاخره کارو تموم کردیم و ایشالا هفته دیگه عقده ... 26 اسفند خداوند بالاخره کارا رو رله کرد و ما موفق شدیم برادرمون رو دوماد کنیم. الحمدلله!

و کارآفرینی .... هدف رو هرگز نباید فراموش کرد و PHD ...

و وقتی نیست باید بجنبم، هفته گذشته به اندازه کافی استراحت کردم، خیلی خوب بود ریفرش شدم، جدیدا که البته از لحاظ دستوری غلط هست هم به این مسئله فکر می­کنم که زبان فارسی به اندازه کافی لغت نداره..

همین الان یادم اومد که قسمت جدید بیگ بنگ اومده، دیشب می­رفته روی آنتن، برم که اون رو بگیرم و برم سر عملگرهای ژنتیک الگوریتم که البته درست و حسابی نمی­دونم چی­چی هستن.

Great!

No comments:

Post a Comment