Tuesday, July 13, 2010

مقدمه

سلام این اولین پست منه ...

بعد سالها وبلاگ خوندن بالاخره منم یه وبلاگ زدم!

هدفم از نوشتن این وبلاگ فعلا! (این نکته مهمه) گذاشتن دستور غذاها و شیرینی­هایی هست که کالری کم و البته کربوهیدرات پایینی دارند. مقدار کالری و کربوهیدرات غذاهایی رو که درست میکنم هم قرار میدم تا کاملا مستند باشه و البته عکس­هاشون!

من خودم در حال حاضر رژیم غذایی عجیبی دارم 1200 کالری و 20 گرم کربوهیدرات در روز که منو خیلی محدود میکنه. دور نون و برنج و ماکارونی و پاستا و آرد و سیب زمینی وکلا سایر!!! چیزها رو باید خط بکشم ....

آما آمااا .... خانوم و آقایی که شما باشین من شکموترم از این حرفام و گشتم شیرینی­هایی رو پیدا کردم که کربوهیدرات کمی دارند یا اصطلاحا low Carb هستند.

کسایی که رژیم اتکینز دارن (البته من این رژیمو ندارم چیزی فراتر دارم!)، میدونن چه گرفتاریی هست توی این رژیم. خیلی باید حساب کتاب کنی که کم و زیاد نشه. کلا فکر نکنم در این رژیم کسی به شیرینی فکر کنه اما من فکر میکنم، پس هستم!

حالا آخرش معلوم نیست چه بلایی سرم میاد :دی

No comments:

Post a Comment